SaltoTag sloten,
Als het goed is krijgen we vandaag de brief over de nieuwe sloten van de wst in de brievenbus en kun je morgenochtend in de Liefkenshoek vragen stellen over de sloten bij Annelies Pessers van de wst.
De bewonerscommissie
Hier HTML invoegen
Als het goed is krijgen we vandaag de brief over de nieuwe sloten van de wst in de brievenbus en kun je morgenochtend in de Liefkenshoek vragen stellen over de sloten bij Annelies Pessers van de wst.
De bewonerscommissie
De voorbereidende werkzaamheden voor de elektrische deur in de scootmobiel ruimte is klaar er zal een deur open en dichtgaan van af buiten met de nieuwe sleutelchip van binnen door benaderings Schakelaar wel aan denken dat je dus recht voor de deur moet staan anders je neem je de deur mee. Want zo als nu…
In januari beginnen ze met inwerken van nieuwe verpleegkundige zodra die is ingewerkt starten de inloop middagen weer dus wordt vervolgd DUS NOG NIET IN JANUARI de juiste horen we nog. Groet Maarten Liefkenshoek.
De extra nieuwsbrief over de info avond van de brandweer. En de toelichting daar op. Klik op de nieuwsbrief en lees het op je gemak naar. En voor de liefhebbbers ook de papieren brief in de brievenbus.
Door tragische omstandigheden gaat het koffie drinken a.s vrijdag niet door en wordt naar later tijdstip verschoven. later meer over welke datum dat gaat worden. Namens de Bewonerscommissie.