Ondergrondse container,

Door foutje hebben ze de ondergrondse container verkeerd terug geplaatst komen in de loop van volgende week weer goed plaatsen.
Bewonerscommissie
Hier HTML invoegen

Door foutje hebben ze de ondergrondse container verkeerd terug geplaatst komen in de loop van volgende week weer goed plaatsen.
Bewonerscommissie
Op 24 maart komt de glazen wasser weer langs, bij regen een dag later houd u er weer rekening mee. Voor iedereen die dus klant is van de glazen wasser.
Let goed op waneer welke soorten afval buiten gezet moeten worden! Er zijn wijzigingen door de DAR doorgevoerd dus kijk op de afvalkalender of zet de app van de DAR op je mobiel schakel meldingingen in dan krijg je ook een berichtje dat je bv papier of wat er dan ook aan de beurt is…
Wij wensen alle bewoners heel fijne paasdagen en hopen op een beetje fraai weer. Maak er weer een paar gezellige dagen van met ze’n allen En niet te veel eieren eten denk aan je gezondheid. 🙂 Namens de bewonerscommissie.
Opgelet er zijn valse brieven in omloop trap er niet. Kijk ook eens op de website opgelicht. En zet de app op je telefoon of laat het doen de kids kun je instellen krijg je automatich waarschuwing voor vals mail enz. De link staat op de pagina handige links.
Even een melding dat er af en toe of een plas of een hoop van een hond wordt gevonden in de gangen en de lift helaas staat er geen naam bij maar Heren/Dames of bezoekers ruim het even op. En als je niets bij je hebt vraag het even aan een van de bewoners die…