Vergelijkbare berichten
Schoonmaak.
DooradminEen van de bewoners aan het spinnenwebben verwijderen, daarna stofzuig die de hele verdieping jaja zelfredzaam zolang het kan dan he. Doet die 1x permaand zo lang het nog gaat.
Medebewoners
DooradminOp vrijdag 19 september a.s. Is er weer een gezamenlijke koffietafel in de centrale hal op de begane grond U komt toch ook? Voor die tijd komen ze van de feestcommissie weer bij iedereen langs voor de kleine bijdragen. Namens de feestcommissie Roelie & Gerda
Invalide parkeerplaats,
DooradminEven een mededeling over de invalide parkeerplaats naast de inrit in de de Rauwendael van dat rode autootje (die van 3 parkeerplekken) is al heel lang geleden aangevraagd door de eigenaresse om op te heffen zelfs 3x telefonisch contact over gehad met de gemeente en laatste keer schriftelijk dus gewoon allemaal afwachten. Gaat allemaal niet…
PAASRECEPTIE ,
DooradminHet was een gezellige boel van morgen met de bewoners van de Rauwendael en goed bezocht door de bewoners en natuurlijk goed verzorgd door de feestcommissie die het weer goed op de rit hadden. Een verdient duimpje dus.
Kerstboom hal/vergadering
DooradminDe kerstboom in de hal bij de koffie hoek gaat definitief niet door de WST. Heeft ook nog contact opgenomen de de brandweer over een geïmpregneerde kerstboom maar was ook niet toegestaan. Dan de nieuwsbrief van december komt as zaterdag In de brieven bus met een uitgebreid verslag van de uitkomsten van de laatste 2…
